una peste alta,

lumea asta mi se pare un loc nasol
"poate doar pentru cei ce-o asteapta grozava"
nimeni, ca mine.
"arati f bine azi versus arati ca dracu'"
sa vina putin cine-a scornit ambivalenta
sa-mi linga talpa gandului neincetat.
ce caut eu aici in afara
de a fi un inadaptat
"citeste regulamentul si traieste"
vis-al-visului meu, topit in pion
pe masa de calci stramb sau apretat
pici in capcana de a crede ca ai ceva
"de castigat, uite, ai ratat"
play the game the game gets played
"i knew a girl as she went by"
nici dragostea nu e la tine in cap
"care nici el nu e atat de ordonat"
iti cosi fire sau iti pui manusa
cand te trece, treci in pestera
un mod de a trai din ce in ce mai rasuflat

"cat mai e din viata asta? nu pot sa dau next?"
nu ti se pare ca deja am dat?

3 comentarii:

scurtcircuit spunea...

everybody was well dressed,
and everybody was a mess,
6 things without fail you must do
so that your woman loves just you,
all the girls played mental games,
and all the guys were dressed the same..
everybody plays the game, and if you don't you're called insane..

tebatman spunea...

tre'sa scriiiiiiii mai muuuuuuuult bufnito'!

Immortal Ping spunea...

da, domle, se aproba